عقد قرار داد با فولاد مبارکه

انعقاد قرارداد همکاری انجام خدمات دانش بنیان و پروژه‌های تحقیقاتی و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با شرکت فولاد مبارکه

تعداد بازدید:۱۱۵

انعقاد قرارداد همکاری انجام خدمات دانش بنیان و پروژه‌های تحقیقاتی و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با شرکت فولاد مبارکه

در راستای انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت فولاد مبارکه و برگزاری نخستین سمینار تخصصی فولاد، انرژی و محیط زیست در دانشگاه کاشان دو قرارداد باز پژوهشی با شرکت فولاد مبارکه منعقد گردید.
دکتر قاسمی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان با بیان مطلب فوق افزود: یک قرارداد پژوهشی به مبلغ 40.000.000.000 ریال با موضوع "انجام خدمات دانش بنیان، پروژه‌های تحقیقاتی، خدمات مشاوره‌ای و آزمایشگاهی مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه" در مرداد ماه سال 1403 منعقد و ذیل آن طرح‌های برون دانشگاهی در حال انجام است.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه افزود: اخیراً نیز یک قرارداد باز با موضوع "انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب اعتبار ویژه بر اساس سند توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری شرکت فولاد مبارکه" به مبلغ 10.000.000.000 ریال با شرکت فولاد منعقد و در این راستا حمایت از پایان‌نامه های ارشد و دکتری دانشگاه کاشان در شرکت فولاد مبارکه آغاز گردیده است.

دکتر قاسمی خاطر نشان کرد: از آنجا که بیشتر زمینه‌های حمایتی از پایان‌نامه‌ها در زمینه انرژی و محیط زیست می باشد، پیگیری امور مربوط به حمایت از پایان‌نامه‌ها در این زمینه به پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه واگذار شده است.

دکتر مجید نیک فر رئیس پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه نیز گفت: اولین کمیته عالی بررسی پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری در تاریخ 27 شهریور 1403 با حضور نمایندگان از شرکت فولاد مبارکه و شرکت  پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه MSTID و دانشگاه کاشان تشکیل و موضوعات بررسی و حمایت از چندین عنوان پیشنهاده مصوب و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سقف حمایت از پایان‌نامه‌های ارشد چهل میلیون تومان و رساله دکتری صد میلیون تومان می باشد.
دکتر نیک فر افزود پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست به عنوان نماینده دانشگاه در همکاری با شرکت فولاد مبارکه، آمادگی خود را برای انجام هر گونه همکاری تحقیقاتی با صنایع مرتبط و همچنین محققان علاقه‌‍مند اعلام می‌دارد.


نظر شما :