برگزاری نخستین رویداد فولاد، انرژی و محیط زیست

تعداد بازدید:۲۸۳

موضوع : برگزاری اولین رویداد تخصصی فولاد، انرژی و محیط زیست در دانشگاه کاشان 18 دیماه 1402
 
سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند؛ پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست تصمیم به برگزاری رویداد تخصصی در حوزه فولاد در دانشگاه دارد. جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در این نشست حضور خواهند داشت. تاریخ این رویداد دوشنبه 18 دیماه 1402 از ساعت 8:30 الی 12 می باشد. این رویداد در قالب دو نشست انجام خواهد شد.
 
در نشست اول با نام نشست "هم مسیر"، کارشناسان آن شرکت به بیان نیازها، چالش ها و کلان روندهای خود خواهند پرداخت و اساتید امکان بحث و گفتگو و بیان ایده خواهند داشت تا انشاالله در آینده پروژه های کاربردی برای رفع نیاز آن صنعت تعریف شود.
در نشست دوم با نام "همگرا"، اساتید محترم دانشگاه کاشان که موضوعات مرتبط با آن صنعت (حوزه های انرژی، آب، محیط زیست، مواد، برق، موضوعات مهندسی مرتبط و ...) دارند و یا میتوانند پروژه تعریف نمایند، به ارائه پیشنهاده خود میپردازند (که شامل پروژه دانشجویی یا طرح میتواند باشد).

همچنین شرکت هایی که محصول یا طرحی دارند که نیاز به سرمایه گذار دارد، میتوانند به ارائه موضوع خود بپردازند.
 
از همکاران متقاضی ارائه در نشست همگرا درخواست می شود تا پایان وقت اداری شنبه 16 دیماه، موضوع و چکیده پیشنهاده خود را به ایمیل پژوهشکده (ewer.center@kashanu.ac.ir) ارسال نموده و با پژوهشکده در ارتباط باشند.
متاسفانه به علت زمان محدود چنانچه تعداد درخواست ها از حدی بیشتر باشد احتراما ترتیب ارسال پیشنهاده اولویت خواهد داشت.
پیشاپیش از حسن توجه همکاران گرامی سپاسگزاری می شود.
 


نظر شما :