پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید

پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید

۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۳ کد : ۹۰۶۶ اخبار پژوهشکده انرژی آخرین اخبار
تعداد بازدید:۴۵۶
پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید

ساختمان پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان با حضور دکتر علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان  افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان گفت:  برای اجرای این پروژه  با زیربنای چهار هزار و 650 مترمربع بالغ بر 80 میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

مهندس حسین توفیقی با اشاره به اینکه این پروژه در سه طبقه ساخته شده است اظهار داشت: 8 آزمایشگاه، 2 سالن اجتماعات، 26 اتاق اداری، 1 سالن امتحانات، 2 واحد سالن اجتماعات، 1 کتابخانه مخزن، 1 سایت کامپیوتر، 1 نمازخانه، 1 فضای استراحت مراجعه کنندگان، دو دستگاه راه پله، دو دستگاه راه پله اضطراری، یک دستگاه آسانسور و 11 کلاس درس از امکانات این پژوهشکده است.

دکتر گلابی رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم گفت: این پژوهشکده با هدف افزایش توان و اطلاعات علمی و کاربردی منطقه در زمینه انرژی، حمایت از ایجاد و توسعه فناوری های مهندسی تولید انرژی، ارائه راهکارهای علمی و عملی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع، بهره گیری و تجاری سازی پیشرفت های نوین علمی و پژوهشی جهت ارتقای سطح بهره وری انرژی سال 1386 راه اندازی شده است.

 


نظر شما :